GELIFT!! - Reisverslag uit San Angelo, Verenigde Staten van Gerd Caarls - WaarBenJij.nu GELIFT!! - Reisverslag uit San Angelo, Verenigde Staten van Gerd Caarls - WaarBenJij.nu

GELIFT!!

Door: Gerd

Blijf op de hoogte en volg Gerd

20 Maart 2006 | Verenigde Staten, San Angelo

Even een kort tussendoortje vanuit San Angelo. De afgelopen twee dagen was het weer slecht tot zeer slecht. Regen, mist, onweersbuien. Tot overmaat van ramp kreeg ik gisteren al mijn eerste lekke band. En zoeken, zoeken in de buitenband, ik kon de oorzaak niet vinden. Niet zo verwonderlijk met bijna gloednieuwe banden. Maar degenen die mijn Australie-verhalen hebben gevolgd zullen begrijpen dat ik er niet gerust op was (toen 4 lekke banden voordat ik het glassplintertje in de kevlar-laag had getraceerd). In arrenmoede toch maar de binnenband geplakt en de buitenband er weer opgelegd.
Na deze barre dagen leek vandaag een makkie te worden. Droog en een stralend blauwe hemel en maar 66 km te fietsen naar San Angelo. Maar dat viel tegen. Er stond een gigantische wind - of zeg maar storm (tot 25 miles/hour) - en natuurlijk pal tegen. Na een kilometer of 40 was ik helemaal op en kwam ik echt niet meer vooruit. Als ik nog een restaurantje tegengekomen was, waar ik een uurtje had kunnen pauzeren, zou ik het misschien wel gered hebben. Maar niks. Toen er - terwijl ik voor de zoveelste keer even stond uit te hijgen - een pickup stopte die me een lift aanbood, wist ik niet hoe gauw ik mijn fiets in de laadbak moest tillen. Voor alles moet een eerste keer zijn, zullen we maar zeggen. Dit was dan (behoudens echte panne in Australie) de eerste keer dat ik tijdens een fietsvakantie een lift heb geaksepteerd.
Nu heb ik rustig de tijd om even wat boodschappen te doen in San Angelo en dan ga ik naar het State Park net buiten de stad, waar ik zal overnachten.
Gerd

  • 20 Maart 2006 - 22:16

    Martijn:

    San Angelo, het was onze laatste stop voor we onze RV weer terug brachten, wat is de volgende? Fort Stockton of Big Spring? In FS is een vriendelijk klein RV park maar het vervolg is veel stof richting EP. We zijn benieuwd!

  • 20 Maart 2006 - 22:16

    Martijn:

    San Angelo, het was onze laatste stop voor we onze RV weer terug brachten, wat is de volgende? Fort Stockton of Big Spring? In FS is een vriendelijk klein RV park maar het vervolg is veel stof richting EP. We zijn benieuwd!

  • 23 Maart 2006 - 11:49

    Piet K:

    Kijk wel uit he GC want als je je fiets achterin legd en ze rijden er hard vandoor ben je ridder ter voet.
    Dus altijd ff kijken en inschatten wat voor persoon het is ;-)
    YOU NEVER KNOW
    Beter te voorzichtig dan niet , toch ?
    Op het moment dat ik dit typ is het hiet 23-3 en het zonnetje schijnt en het lijkt wel echt lente .
    Stuur wel wat zon die kant op .

    gr AENP ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Angelo

Van Houston naar San Diego

Recente Reisverslagen:

12 Mei 2006

Foto's

19 April 2006

Wachten op het vertrek.

19 April 2006

Klus geklaard

18 April 2006

Door de Sheriff van de weg gehaald!!

13 April 2006

Joshua Tree N.P.
Gerd
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 93548

Voorgaande reizen:

26 Juni 2013 - 26 Juli 2013

IJsland 2013

11 Mei 2012 - 09 Juni 2012

Schotland met de Wereldfietser

25 Juni 2011 - 30 Juli 2011

Van Kristiansand naar Trondheim

07 Augustus 2010 - 11 September 2010

Canadian Rockies en Ketlle Valley Railway

18 April 2009 - 12 Juni 2009

Van Johannesburg naar Kaapstad

01 Mei 2008 - 30 Mei 2008

Langs de Donau van Boekarest naar Wenen

21 Januari 2007 - 01 Maart 2007

Eilandhoppen op de Filippijnen

12 Maart 2006 - 20 April 2006

Van Houston naar San Diego

18 Maart 2005 - 16 Juni 2005

3 maanden fietsen in Australië

Landen bezocht: