Wachten op het vertrek. - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Gerd Caarls - WaarBenJij.nu Wachten op het vertrek. - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Gerd Caarls - WaarBenJij.nu

Wachten op het vertrek.

Door: Gerd

Blijf op de hoogte en volg Gerd

19 April 2006 | Verenigde Staten, San Diego

Het zit er nu inderdaad een beetje op. Dit is zo'n laatste middagje, dat je eigenlijk niets meer te doen hebt. Tijd en energie ontbreken voor toeristische uitjes. San Diego heeft wat dat betreft sowieso weinig aan mij gehad.
Vanmorgen heb ik een (te kleine) fietsdoos geregeld en mijn bagage uitgezocht: wat weg kan, wat in de handbagage moet en wat er juist niet in mag, etc. Nog even geprobeerd of de trappers los gingen. Nee, dus. De rechter ("linksom los") wel, maar de linker ("rechtsom los") met geen mogelijkheid. Dus toch nog even langs de fietsenhandel en inderdaad met het juiste gereedschap is het een fluitje van een cent.
Nu staat mijn fiets vrijwel volledig bepakt klaar op de binnenplaats van het hostel, zodat ik morgenochtend om een uur of vijf zo kan wegrijden naar het vliegveld.
Weer thuis en tot rust gekomen zal ik (een selectie van) mijn overige foto's op deze site of elders zetten. Ik laat dat dan wel weten aan alle mensen die gereageerd hebben.
Bedankt allemaal.
Gerd

• 20 April 2006 - 00:44

Jack:

Ah, je laatste zin lezende zal ik dus nog even snel reageren ;-)

• 20 April 2006 - 08:11

Jettie:

Welkom thuis - benieuwd naar de rest van je verhalen en foto's

• 20 April 2006 - 20:12

André:

welkom thuis. ik zie je zondag, dan vieren we je verjaardag met een etentje.

• 21 April 2006 - 10:38

Piet K:

Nou dus echt de laatste loodjes.
    'k zie wel waar en waneer de foto's online staan ..

;-) gr aenp ;-)