Reisplan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerd Caarls - WaarBenJij.nu Reisplan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerd Caarls - WaarBenJij.nu

Reisplan

Door: Gerd

Blijf op de hoogte en volg Gerd

06 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Morgen om 13.30 uur vertrek ik met Air Transat naar Calgary.
De globale route die heb uitgezet voor de komende 5 weken staat op bijgaande foto. De route bevat twee hoofdattracties.
De Icefields Parkway, een weg door de Rockies van Banff naar Jasper die volgens velen (en niet alleen Canadezen) de mooiste ter wereld is. Daarbij maak ik het kleine rondje om ook Yoho National Park en Kootenay National Park mee te nemen.
Verder zal ik een groot deel fietsen van de Kettle Valley Railway. Dit is een route waar vroeger een trein heeft gereden, maar waar inmiddels een - grotendeels autovrije - fietsroute van is gemaakt.
Pas op het laatste moment heb ik beslist of ik met de klok mee of ertegenin ga fietsen. Mede op grond van de weersverwachting voor komende week heb ik besloten met de klok mee te fietsen. Dat betekent dat ik eerst naar het Zuiden en Westen ga en dat ik de Icefields Parkway voor de tweede helft van mijn vakantie bewaar. Hopelijk is het weer er dan wat beter dan komende week.

• 07 Augustus 2010 - 08:03

Hans En Ellis:

We wensen je een voorspoedige en indrukwekkende reis toe en volgen je weer via deze site en kijken uit naar je mooie foto's
    Liefs Hans en Ellis

• 08 Augustus 2010 - 15:21

Jettie:

Hele goeie reis! En ik volg je via deze site.
    Groetjes, Jettie

• 08 Augustus 2010 - 20:32

Teus:

Ik hoop dat je goed aangekomen bent man, groetjes uit Koudhoorn.

• 09 Augustus 2010 - 09:29

Esther:

Gerd..Veilig op de bestemming mag ik aannemen.Ga lekker fietsen en geniet van het adembenemende landschap die aan je voorbij zal flitsen. Maak wat mooie foto's! Greets! All the way from Amsterdam

• 10 Augustus 2010 - 11:13

Cuneke:

hoi gerd
    't ziet er mooi uit, je route
    heel veel plezier op de fiets en ook verder
    liefs
    q