Rustdag - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Gerd Caarls - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Gerd Caarls - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: Gerd

Blijf op de hoogte en volg Gerd

25 Augustus 2010 | Canada, Revelstoke

Vandaag heb ik eindelijk eens een rustdag genomen. Althans, dat was de bedoeling, maar ik kon het niet laten. Ik ben thans in Revelstoke en dat ligt aan de voet van National Park Mount Revelstoke. Je raad het al een berg met een mooie steile weg die omhoog gaat naar 2300 meter: de Meadows-in-the-Sky-Parkway. Ik kon het dus niet laten om toch - onbepakt - een stukje omhoog te fietsen. Toen ik op 1200 meter was, ben ik toch maar omgekeerd, want ik heb deze rust(mid)dag hard nodig (en ik moet een wasje draaien).
Morgen ga ik echt (bepakt) de bergen in naar Glacier National Park. Dit betekent klimmen tot ongeveer 1400 meter. Ik denk dat ik daar dan een dag uittrek om een bergwandeling te maken.

• 26 Augustus 2010 - 13:18

Esther:

Gerd, wel verdiend die rustdag,hoor. TD is trots op je.Helaas nu MM op vakantie is,kunnen we hier geen rustdag inlassen. Wat zal ik blij zijn als je weer terug bent.Tof even een foto tussendoor, maar ik denk dat dit allemaal terplekke moet meemaken. Temperatuur ziet er ook goed uit daar. Als je gaat wandelen, goed insmeren voordat je als een kreeft terug komt.Wandelse daar...dat moet trouwens ook een vreemd gevoel zijn na zo lang op de fiets te hebben gezeten opeens aan de wandel...Okay!Tot het volgende reisverslag! big hug

• 27 Augustus 2010 - 13:25

Jettie:

Hoi Gerd. Leuk, die foto. Ik dacht: ik zal Gerd wat extra fotoruimte cadeau doen, maar er staat dat je nog 210 foto's kunt plaatsen, dus me dunkt dat je nog vooruit kunt. Was ze - en fiets/wandel ze morgen. Groetjes.

• 28 Augustus 2010 - 21:40

Gerd:

Esther, insmeren was echt niet nodig. Lees mijn verslag maar.