Continuing story - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van Gerd Caarls - WaarBenJij.nu Continuing story - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van Gerd Caarls - WaarBenJij.nu

Continuing story

Door: Gerd

Blijf op de hoogte en volg Gerd

24 Mei 2009 | Zuid-Afrika, Plettenberg Bay

Het lijkt een beetje een continuing story. Vandaag had ik weer flink tegenwind en daardoor lukte het mij weer niet mijn voorgenomen bestemming te halen. Overigens kwam het denk ik ook doordat ik hard aan een rustdag toe ben, maar die wil ik graag in Oudtshoorn houden bij Gerard en Marjolein. Hopelijk draait de wind weer en kan ik morgen in George zijn, waar Gerard en Marjolein mij ophalen.
Ik kampeer vandaag weer in een Backpackershotel. Dat is toch wel een prettige optie, zeker op een zondag. De drankwinkels zijn namelijk veelal op zondag gesloten en de supermarkten (soms tot 14.00 open) verkopen in 't geheel geen drank of wel wijn, maar geen bier. Backerspackershotels hebben veelal wel een bar of zo. Bovendien zijn Backpackershotels - in tegenstelling tot caravanparken - vaak in of in de buurt van het centrum gevestigd, zodat je 's avonds in een restaurantje kan gaan eten.

• 24 Mei 2009 - 14:24

André:

proost op een fijne dag, hier is het fantastisch weer. morgen komt er nieuwe vloerbedekking in de gang en mijn slaapkamer. ik hoop dat je het mooi vindt als je terug bent. ik ben zelf ook zeer benieuwd.

• 24 Mei 2009 - 19:06

Jettie:

Hoi Gerd,
    hopelijk is de rustdag bij G. + M. nu spoedig in zicht. Wij genieten hier (heel ver weg voor jou!) van heerlijk rustige en warme hemelvaartdagen....de eerste 2 daarvan heb ik met Ellis doorgebracht.
    Groetjes, Jettie