tegenwind - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gerd Caarls - WaarBenJij.nu tegenwind - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gerd Caarls - WaarBenJij.nu

tegenwind

Door: Gerd

Blijf op de hoogte en volg Gerd

23 Maart 2005 | Australië, Sydney

Ik moet een beetje opschieten, want anders begint een nieuw half uur.
In twee dagen van Adelaide naar Kangoeroe Island gefietst. Enerzijds was het wel zwaar. Veel heuvelachtiger dan verwacht en konstant een stevige tegenwind. Heuvelaf moest ik soms nog bijtrappen om 11 km p/u te halen.
Het landschap was echter fantastisch mooi en zelfs op dit kleine stukje heel afwisselend.
Een kangoeroe heb ik nog steeds niet gezien, maar eergisteren op de terugweg van Adelaide naar de camping wel een pelikaan. Hij wou echter niet op de foto.
Gerd

Groetjes,
    Max

• 23 Maart 2005 - 13:50

Rien Van Den Broek:

Hoi Gerd,je weet toch wel hoe zo'n skippy er uitziet niet? (kleine voorpootjes)anders stuur ik wel een foto door! Petjes af hier hoor voor 54+ (taaie leeftijd, weet er alles van) Groeten van je TD collega's

• 24 Maart 2005 - 10:06

Piet K:

11 km p/u doe het je nog steeds niet na .
    Wil het niet eens,vind de brug v/d overtoom al een hele klim.
    Suc6 gerd volg je op de voet ( via int net dan he)
    gr aenp

• 24 Maart 2005 - 13:09

André:

foto's zien er mooi uit, jammer van de tegenwind, maar die zal welo een keertje gaan draaien.
    vr.gr. van André

• 24 Maart 2005 - 16:49

Ellis En Hans:

Volhouden................die kangoeroe komt er wel .We volgen je .......foto's zijn mooi ,ook al staa er geen pelikaan of kangoeroe op ............groetjes

• 25 Maart 2005 - 14:24

Jack:

He Gerd,

Leuk om het op deze manier een beetje te kunnen bijhouden. Goedkoper ook, hoef je niet iedereen een kaartje te sturen :-)
    Succes verder en hou ons (via deze site) op de hoogte!

• 25 Maart 2005 - 20:44

Jettie:

Jammer, van die kangoeroe...je foto\'s zien er anders wel mooi uit, vooral de laatste 2 -die maak je hier niet. Geniet maar lekker verder - wij houden de boel hier wel draaiend. Groet.

• 28 Maart 2005 - 10:09

Marian:

Hallo Gerd,
    Op Andre's verjaardag vertelde je zo gedreven over je reis, dat ik aan hem dit adres gevraagd heb om af en toe van je avonturen op de hoogte te blijven. Trouwens, in Artis hebben ze hele lieve kangoeroes, dus mocht het daar niet lukken, dan ga je daar na terugkomst toch even kijken? Heel veel plezier en vooral: geniet ervan.
    Marian