Cairns of niet? - Reisverslag uit Yungaburra, Australië van Gerd Caarls - WaarBenJij.nu Cairns of niet? - Reisverslag uit Yungaburra, Australië van Gerd Caarls - WaarBenJij.nu

Cairns of niet?

Door: Gerd

Blijf op de hoogte en volg Gerd

09 Juni 2005 | Australië, Yungaburra

Ik weet het niet meer. Vanmorgen toen ik opstond was het droog, maar wel bewolkt. Een Australische dame die behoorde bij het gezelschap waarmee ik gisteren tijdens het eten uitgebreid had gesproken, vertelde dat ze 's nachts een sterrenhemel had gezien en ik had zelf in mijn tent 's nachts geen regen gehoord. Tijdens mijn ontbijt viel echter de eerste bui alweer. Dus besloot om toch naar Cairns te gaan. Na twintig droge kilometers kwam ik bij een splitsing. Rechtsaf naar Cairns, linksaf naar Atherton (het centrum van de Atherton Tablelands). Tijdens het kopje koffie begon de zon te schijnen en na langdurig overleg met mijzelf besloot ik toch naar links te gaan. Vijf kilometer verder, terwijl ik door Yungaburra reed, begon het toch weer te regenen. Maar gestopt voor nog een lekker kopje koffie met passionfruit-cheese cake. Het stopte al snel met regenen. En nu zit ik dus maar weer eens achter de computer in het plaatselijke Visitor's Information Centre en ik moet beslissen: alsnog omkeren en naar Cairns rijden of doorrijden naar Atherton. Ik denk dat ik eerst maar eens naar de lokale bezienswaardigheid, de Curtain Fig Tree, ga kijken en dan zien we wel.
Gerd

• 09 Juni 2005 - 18:01

Piet K:

Jij mag het helemaal zelf weten links,rechts,Curtain fig tree O.i.d.

take it easy gr aenp ;-)

• 11 Juni 2005 - 11:39

Marcel Hetsen.:

Hallo Gerd, vandaag de foto's bekeken. Watervallen van honderden meters, mooie luchten, rustieke veranda's. Ik wens je nog veel genieten de laatste dagen. Marcel.