Schotland met de Wereldfietser - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Gerd Caarls - WaarBenJij.nu Schotland met de Wereldfietser - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Gerd Caarls - WaarBenJij.nu

Door: Gerd

Blijf op de hoogte en volg Gerd

02 Juni 2012 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Ja, ik ben in Schotland. Al een tijdje: namelijk 3 weken. Het is deze keer een beetje misgelopen met mijn reisweblog. In de eerste plaats bleek WIFI nog zeer beperkt aanwezig op de campings hier. En in de tweede plaats begaf mijn netbook het al snel. Deze keer dus geen uitgebreid reisverslag.
Opmerkelijk is wel dat ik deze keer niet alleen ben. Op deze trip ben ik meegegaan met een 12-tal leden van de Verenging de Wereldfietser. Tenminste 12 dat waren het er: een paar mensen zijn maar 2 weken meegegaan en gisteren zijn er - na 3 weken - weer een stel teruggekeerd naar huis en werk. De laatste week fietsen we nog met z'n 6-en.
Het weer is heel wisselvallig. Na een verschrikkelijke 2de dag met stormwind tegen en veel te veel klimmen, volgde een matige week met af en toe een bui. Daarna volgde steeds beter weer, waarbij de temperaturen stegen tot hoog in de 20. Nadeel van dat mooie weer was echter dat het kamperen een verschrikking werd. Je werd lekgestoken en gekgemaakt door de midgets. Inmiddels zijn we in Edinburgh. Hier hebben we tot nu toe geen last meer van midgets (volgens sommigen komen ze aan de oostkust niet voor). Het weer is bewolkt en iets minder warm.
Na dit weekend zijn er twee feestdagen in het teken van het Jubileum van Koningin Elizabeth. Waarschijnlijk zijn alle winkels dan dicht, dus dat wordt een probleem met bevoorrading. we will see.
Dit is voor deze keer alles wat jullie van mij horen. Over een week ben ik weer thuis.
Gerd

• 02 Juni 2012 - 14:52

Jettie:

Hoi Gerd, nou dan lees je dit pas als je weer thuis bent...en dan ben ik net weg - naar Indonesie. Je kunt mij ook volgen op waarbenjij. Groetjes (en misschien kunnen we eens een bijpraatafspraak maken als ik thuis ben (eind juni),

• 02 Juni 2012 - 15:16

Piet Hopman:

ben benieuwd naar je eind verslag..
    groetjes piet..

• 02 Juni 2012 - 17:19

Esther:

Hai Gerd,
    Wat heerlijk weer een vakantie, nog een fijne tijd gewenst.
    Big hug Esther xxx

• 03 Juni 2012 - 11:59

Ellis:

Dat wordt dan een welkom thuis bericht .
    Ben wel benieuwd hoe deze tocht (in gezelschap) je bevallen is

Groetjes Hans en Ellis